BluePink XHost |
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink |
Imagine si comunicare in afaceri.Tehnici de relatii publice |
|
Cursul abordează principalele elemente legate de imaginea firmei şi de comunicarea în afaceri în mod gradual, pentru compania de mici dimensiuni ca şi pentru întreprinderile cu activitate extinsă. |
|
Plata se face in sistem ramburs in momentul ridicarii coletului de la Oficiul Postal. Pentru comanda trimite un e-mail la adresa: Completati cu atentie (nume,prenume,strada,nr.strazii,oras,judet,sector,cod postal,nr.de telefon ,e-mail ) Cererile de comanda fara aceste date nu vor fi satisfacute.
|
|
Detalii Atunci când se vorbeşte despre comunicare şi despre imaginea de firmă, există tendinţa de a asocia cei doi termeni cu companii mari, cu mulţi angajaţi şi care desfăşoară activităţi de anvergură, cel puţin la nivel naţional. Practica arată însă că şi afacerile de dimensiuni mici au nevoie de imagine, chiar dacă mijloacele utilizate sunt diferite. Orice firmă reprezintă mai mult decât ceea ce produce sau vinde. Ea are o idee de bază asupra activităţii sale, o personalitate care se răsfrânge asupra tuturor activităţilor sale. Identitatea comunicată a unei întreprinderi reprezintă manifestarea vizibilă a personalităţii sale.Problemele comunicaţionale cu efecte directe asupra bunului mers al afacerii nu constau doar în alegerea numelui, a sediului (cum arată, unde este, ce comunică prin el însuşi), ci se referă şi la aspecte de gestionare internă a identităţii, la nivel de echipă, de întreprinzător sau la aspectele promoţionale folosite la exterior.Lucrarea Imagine şi comunicare în afaceri este destinată folosirii sale în domeniul construcţiei comunicaţionale a IMM-urilor, cu aplicaţii şi sfaturi potrivite mediului de afaceri românesc. Abordând problematica imaginii, a mărcii şi intrând apoi în dezvoltarea mijloacelor de relaţii publice care pot fi folosite conform tipurilor şi stadiilor de evoluţie ale diverselor afaceri, textul încearcă o abordare cât mai clară şi aplicată a diverselor tehnici şi concepte.Laitmotivului « Comunicare înainte de toate » i se adaugă imperativul imaginii, atât la nivel individual, al omului de afaceri, cât şi la nivel de firmă. Studiile de caz folosite indică diverse soluţii pentru chestiuni comunicaţionale larg răspândite în rândul companiilor româneşti. Lucrarea nu îşi propune să fie un îndrumar exhaustiv în domeniu, ci să reflecte diversele linii de acţiune şi posibilităţile cele mai eficace de folosire a acestora. La orice comanda de pe site-ul oferteutile.uv.ro cu o valoare de minim <50Ron> puteti beneficia de cel putin 1000 carti oferite gratuit. |