BluePink XHost |
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink |
Întreprinzătorul şi ideea de afaceri. Planificare şi gestionare |
|
Cursul explică pe larg etapele realizării şi punerii în practică a planului de afaceri, cu accent pe elementele manageriale indispensabile. |
|
Plata se face in sistem ramburs in momentul ridicarii coletului de la Oficiul Postal. Pentru comanda trimite un e-mail la adresa: Completati cu atentie (nume,prenume,strada,nr.strazii,oras,judet,sector,cod postal,nr.de telefon ,e-mail ) Cererile de comanda fara aceste date nu vor fi satisfacute. |
|
Detalii Iniţiativa în afaceri este un proces complex, care presupune depăşirea multor bariere de ordin psihologic şi de mentalitate (prejudecăţi şi mituri despre întreprinzători), administrativ (proceduri şi formalităţi greoaie) sau financiar. Evaluarea oportunităţilor de afaceri parcurge etape legate de identificarea acestora şi de evaluarea riscului pe care îl presupun, în timp ce dezvoltarea propriu-zisă a afacerii merge de la amplasarea şi amenajarea sediului până la controlul finaciar.Indiferent de motivaţiile care îi determină pe întreprinzători să pornească afaceri proprii, aceştia au nişte trăsături specifice ca şi mentalitate, dar greşesc adesea ca urmare a unor prejudecăţi specifice domeniului. Un pas important îl reprezintă, pentru derularea unei afaceri, buna auto-cunoaştere a viitorului manager, astfel încât să se pregătească deja pentru greutăţile cu care se va confrunta.Liniile directoare ale acţiunii în afaceri se bazează pe anumite faze strategice şi tactice, diferite ca formă de la firmă la firmă, dar asemănătoare ca şi idee. Instrumentele manageriale care se pot utiliza sunt, din punctul de vedere al teoriei, aceleaşi. Însă aplicarea lor justă depinde de la caz la caz şi este influenţată de cunoaşterea pieţei, de experienţă sau de intuiţie. Lucrarea Întreprinzătorul şi ideea de afaceri îşi propune clarificarea diverselor etape care se realizează practic în dezvoltarea unei firme, de la concept, la punere în practică. Oferind Iniţiativa în afaceri este un proces complex, care presupune depăşirea multor bariere de ordin psihologic şi de mentalitate (prejudecăţi şi mituri despre întreprinzători), administrativ (proceduri şi formalităţi greoaie) sau financiar. Evaluarea oportunităţilor de afaceri parcurge etape legate de identificarea acestora şi de evaluarea riscului pe care îl presupun, în timp ce dezvoltarea propriu-zisă a afacerii merge de la amplasarea şi amenajarea sediului până la controlul finaciar.Indiferent de motivaţiile care îi determină pe întreprinzători să pornească afaceri proprii, aceştia au nişte trăsături specifice ca şi mentalitate, dar greşesc adesea ca urmare a unor prejudecăţi specifice domeniului. Un pas important îl reprezintă, pentru derularea unei afaceri, buna auto-cunoaştere a viitorului manager, astfel încât să se pregătească deja pentru greutăţile cu care se va confrunta.Liniile directoare ale acţiunii în afaceri se bazează pe anumite faze strategice şi tactice, diferite ca formă de la firmă la firmă, dar asemănătoare ca şi idee. Instrumentele manageriale care se pot utiliza sunt, din punctul de vedere al teoriei, aceleaşi. Însă aplicarea lor justă depinde de la caz la caz şi este influenţată de cunoaşterea pieţei, de experienţă sau de intuiţie. Lucrarea Întreprinzătorul şi ideea de afaceri îşi propune clarificarea diverselor etape care se realizează practic în dezvoltarea unei firme, de la concept, la punere în practică. Oferind o largă paletă de exemple, lucrarea se doreşte un instrument de lucru pentru cei care vor să îşi deschidă o afacere sau care vor să o dezvolte pe cea deja existentă. La orice comanda de pe site-ul oferteutile.uv.ro cu o valoare de minim <50Ron> puteti beneficia de cel putin 1000 carti oferite gratuit. |