bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

Managementul inovarii

Prezentul volum poate fi folosit de către specialişti şi întreprinzători, iar ca suport de curs de către studenţii de la secţia Management, dar şi de către cei de la Administraţie Publică, ştiinţe economice etc.
Managementul inovării este o sarcină complexă de conducere,care, prin elementele sale strategice şi operative determină un proces sistematic de schimbare.

 image

Plata se face in sistem ramburs in momentul ridicarii coletului de la Oficiul Postal.

 In cazul in care nu primesti aviz de la Posta in decurs de 4 zile de la efectuarea comenzii, te rog sa verifici personal la Oficiul Postal de care apartii.

Pentru comanda trimite un e-mail la adresa:

oferteutile@yahoo.com

Completati cu atentie (nume,prenume,strada,nr.strazii,oras,judet,sector,cod postal,nr.de telefon ,e-mail )

Cererile de comanda fara aceste date nu vor fi satisfacute.

CUPRINS
1. NOŢIUNI FUNDAMENTALE ALE MANAGEMENTULUI INOVĂRII ... 4
1.1. Necesitatea inovării .................................................. 4
1.2. Noţiunea de inovaţie................................................. 5
1.2.1. Delimitarea noţiunilor ..................................... 6
1.2.2. Coordonatele/aspectele inovării...................... 7
1.2.3. Caracteristicile şi însemnătatea inovării .......... 7
2. INOVAŢIA ŞI STRATEGIA ................................................ 8
2.1. Libertatea opţiunii inovative ..................................... 8
2.2. Analiza fundamentelor – situaţiilor generatoare de inovare
............................................................................ 10
2.3. Adunarea ideilor....................................................... 14
2.4. Acceptarea şi concretizarea ideilor ............................ 14
2.4.1. Acceptarea ideilor .......................................... 14
2.4.2. Concretizarea ideilor ...................................... 14
3. INOVAREA, CA ŞI PROCES .............................................. 16
3.1. Procesul inovaţiei ..................................................... 16
3.1.1. Aspecte tehnico-economice.............................. 16
3.1.2. Aspecte socio-psihologice................................ 17
3.2. Managementul barierelor inovaţiei............................ 19
3.2.1 Tipuri de bariere ............................................. 19
3.2.2. Depăşirea barierelor socio-psihologice ............. 19
4. ORGANIZAREA PLANULUI DE INOVARE............................... 21
4.1. Inovaţia ca proiect .................................................... 21
4.1.1. Dilema organizatorică..................................... 21
4.2. Organizarea ............................................................. 22
4.2.1. Planificarea proiectului ................................... 23
4.2.2. Derularea, dezvoltarea proiectului................... 24
4.2.3. Controlarea proiectului ................................... 24
4.3. Organizarea structurii .............................................. 25
4.3.1. Grupa............................................................ 25
5. MANAGEMENTUL CREATIVITĂŢII ŞI INOVĂRII ...................... 28
5.1. Creativitate şi inovare............................................... 28
5.2. Inovarea şi creativitatea organizaţională ................... 29
5.3. Inovaţia în organizaţii............................................... 29
5.4. Arhitectura organizaţiei şi inovarea .......................... 30
5.4.1. Conflicte între inovaţii..................................... 31
5.5. Strategii pentru planificarea schimbării .................... 32
5.5.1. Obiectivele schimbării .................................... 32
5.5.2. Criterii pentru alegerea obiectivelor ................ 32
5.5.3. Strategia egalizării puterii .............................. 33
5.6. Sisteme şi principii inovative ................................... 34
5.6.1. Surse de inovare ........................................... 35
5.6.2. Principiile inovaţiei ........................................ 38
5.6.3. Firmele de tip inovativ ................................... 38
5.6.4. Politica inovativă ........................................... 38
5.7. Practicile inovative .................................................. 39
5.7.1. Calcularea performanţelor inovatoare ............. 40
5.7.2. Structuri inovative ......................................... 40
5.7.3. Personalul ..................................................... 41
5.7.4. Interdicţiile .................................................... 47
5.7.5. Sistemul inovativ în instituţiile de servicii publice........42
5.7.6. Politica antreprenorială .................................. 43
5.7.7. Necesitatea inovaţiei în servicii publice ........... 43
6. ORGANIZAŢIA INOVATIVĂ .............................................. 44
6.1. Necesitatea consultanţei externe .............................. 44
6.2. Alcătuirea unei echipe manageriale ......................... 45
6.3. Concentrarea pe nevoile reale ale societăţii .............. 45
6.4. Prevederile financiare .............................................. 46
6.5. Strategiile inovative ................................................. 47
6.6. Proprietatea intelectuală .......................................... 48
6.6.1. Obiectele proprietăţii intelectuale .................... 49
7. INOVAREA ŞI MANAGEMENTUL CUNOŞTINŢELOR .................. 50
7.1. Aspecte şi categorii ale cunoaşterii .......................... 50
7.1.1. Cunoaşterea ca sursă inovativă ..................... 50
7.2. Organizaţii bazate pe cunoaştere ............................. 51
7.2.1. Caracteristici ale organizaţiilor bazate pe cunoaştere
........................................................................................... 52
7.2.2. Roluri manageriale în organizaţiile bazate pe
cunoaştere ......................................................................... 55
7.2.3. Managementul cunoaşterii inovative organizaţionale
........................................................................................... 55
7.2.4. Aspecte ale implementării programelor de împărtăşire a cunoaşterii ................. 57
8. INOVAREA ŞI TEHNOLOGIILE INFORMAŢIONALE ................... 58
8.1. Reingineria............................................................... 59
8.2. Tehnologii informaţionale. Problemele utilizatorilor şi soluţii .... 61
8.3. Maximizarea beneficiilor obţinute din tehnologii informaţionale inovative ........... 62
8.4. Sisteme informaţionale de management inovativ ...... 65
8.5. E-Comerce şi e-Business ......................................... 67
9. MANAGEMENTUL CALITĂŢII TOTALE ÎN CONTEXTUL TEHNOLOGIEI
INFORMAŢIEI INOVATIVE .............................................. 70
9.1. Calitatea inovării ..................................................... 70
9.2. Managementul calităţii totale – TQM ........................ 73
10. DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII ...................................... 75
10.1. Creativitatea .......................................................... 75
10.2. Analizarea situaţiei ................................................ 79
10.3. Găsirea ideilor noi ................................................. 81
10.4. Creaţia de grup ..................................................... 84
APLICAŢII ..................................................................... 91
Aplicaţia Club „Şi noi putem reuşi”.................................. 91
Aplicaţia „Viitorul din noi” .............................................. 107
Aplicaţia „Tabăra de acasă” ............................................ 120
Aplicaţia „Vis împlinit” ................................................... 124
BIBLIOGRAFIE SELECTIVĂ ................................................. 129

La orice comanda de pe site-ul oferteutile.uv.ro cu o valoare de minim <50Ron> puteti beneficia de cel putin 1000 carti oferite gratuit.