BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink

Pregatirea si gestionarea afacerilor

Punctul de plecare al oricărui întreprinzător şi de demarare a fiecărei firme sau afaceri îl reprezintă existenţa şi identificarea unei oportunităţi economice. De aici decurge importanţa capitală a oportunităţii economice sau de afaceri pentru activităţile intreprenoriale.

 image

Plata se face in sistem ramburs in momentul ridicarii coletului de la Oficiul Postal.

 In cazul in care nu primesti aviz de la Posta in decurs de 4 zile de la efectuarea comenzii, te rog sa verifici personal la Oficiul Postal de care apartii.

Pentru comanda trimite un e-mail la adresa:

oferteutile@yahoo.com

Completati cu atentie (nume,prenume,strada,nr.strazii,oras,judet,sector,cod postal,nr.de telefon ,e-mail )

Cererile de comanda fara aceste date nu vor fi satisfacute.

Cuprins
Capitolul 1. Oportunitatea economică ....................................................................................7
1.1. Definirea şi caracteristicile oportunităţilor economice ...............................................7
1.2. Principalele surse de oportunităţi economice ..............................................................8
1.3. Tipuri de oportunităţi ....................................................................................................10
1.4. Rolul esenţial al omului în identificarea oportunităţii economice ..........................12
1.5. Abordarea oportunităţii economice.............................................................................13
1.6. Surse bibliografice pe Internet ......................................................................................15
Capitolul 2. Elaborarea planului de afaceri..........................................................................17
2.1. Definirea şi necesitatea planului de afaceri ................................................................17
2.2. Scopurile elaborării planului de afaceri ......................................................................19
2.3. Determinarea scopurilor întreprinzătorului şi autoevaluarea potenţialului său..21
2.4. Principiile elaborării planului de afaceri.....................................................................25
2.5. Structura planului de afaceri.........................................................................................27
2.6. Relaţia plan de afaceri – studiu de fezabilitate...........................................................31
2.7. Erori frecvente în elaborarea şi prezentarea planului de afaceri.............................34
2.8. Avantajele şi utilitatea planului de afaceri .................................................................35
2.9 Surse bibliografice pe internet .......................................................................................37
Capitolul 3. Aspecte specifice managementului intreprenorial curent..........................39
3.1. Definirea şi structura activităţii intreprenoriale.........................................................39
3.2 Definirea managementului intreprenorial şi a formelor sale......................................42
3.3. Determinanţi ai specificităţii managementului intreprenorial ................................44
3.4. Particularităţi ale previziunii în IMM-uri ...................................................................46
3.5. Particularităţi ale organizării intreprenoriale.............................................................48
3.6. Particularităţi ale antrenării personalului în IMM-uri ..............................................50
3.7. Particularităţi ale coordonării în firmele mici şi mijlocii ..........................................52
3.8. Particularităţi ale control-evaluării intreprenoriale...................................................53
3.9. Principalele categorii de decizii ale întreprinzătorului.............................................55
3.10. Surse bibliografice pe Internet ....................................................................................58
Capitolul 4. Întrebări cheie......................................................................................................59
Capitolul 5. Studiu de caz - O boală cu urmări fericite......................................................61
Capitolul 6. Studiu de caz - O afacere franceză în domeniul textilelor ..........................69
Bibliografie................................................................................................................................78
Surse bibliografice pe Internet ...............................................................................................78

La orice comanda de pe site-ul oferteutile.uv.ro cu o valoare de minim <50Ron> puteti beneficia de

cel putin 1000 carti oferite gratuit.