Este unanim acceptata afirmatia:
conducerea stiintifica este principala cale de ridicare pe o treapta superioara a eficientei muncii si aceasta datorita obiectivului ei major: valorificarea integrala a resurselor de care dispune intreprinderea.
Sau, altfel spus: de succesul unei organizatii, dar si de esecul ei, poate fi “acuzat” in primul rand managementul. |
|
Plata se face in sistem ramburs in momentul ridicarii coletului de la Oficiul Postal.
In cazul in care nu primesti aviz de la Posta in decurs de 4 zile de la efectuarea comenzii, te rog sa verifici personal la Oficiul Postal de care apartii.
Pentru comanda trimite un e-mail la adresa:
oferteutile@yahoo.com
Completati cu atentie (nume,prenume,strada,nr.strazii,oras,judet,sector,cod postal,nr.de telefon ,e-mail )
Cererile de comanda fara aceste date nu vor fi satisfacute. |
Cursul este structurat pe 4 module.
Obiectivele modulului 1
Dupa studiul temeinic al acestui modul ar trebui sa:
* Intelegeti necesitatea conducerii stiintifice.
* Puteti explica in termeni proprii conceptul de management.
* Cunoasteti si sa recunoasteti etapele si scolile de management.
* Va clarificati conceptele de organizatie, intreprindere, functie, mediu extern.
* Cunoasteti elementele ce caracterizeaza o organizatie.
* Intelegeti cum poate functiona o organizatie ca un sistem.
* Identificati functiile unei intreprinderi, care reunesc o multitudine de activitati desfasurate de aceasta.
* Cunoasteti varietatea tipurilor de organizatii si diferentele dintre ele.
* Intelegeti ca intreprinderile nu au numai o responsabilitate economica, ci si una sociala, ca ele pot aduce nu doar beneficii, ci si prejudicii.
* Cunoasteti complexitatea mediului extern al firmei si modul in care fiecare componenta a acestuia influenteaza si este la randul ei influentata de activitatea organizatiei.
Obiectivele modulului 2
Dupa studiul temeinic al acestui modul ar trebui sa:
* Puteti explica unui “nespecialist” ce inseamna managementul.
* Puteti demonstra afirmatia lui P.Drucker “astazi managementul este noua tehnologie care transforma economia mai degraba decat oricare noua stiinta exacta sau inventie”.
* Intelegeti rolul managerului intr-o organizatie.
* Cum puteti deveni manager.
* Ce calitati trebuie sa aveti pentru a fi un bun manager.
* Care sunt principalele sarcini ale conducatorilor ,in functie de pozitia lor ierarhica.
* Care si ce sunt rolurile manageriale.
* Care sunt factorii care influenteaza munca managerilor.
* Cum este influentata munca managerilor de diferiti factori.
* Care sunt dimensiunile mediului de munca al unui manager.
* In ce consta de fapt (care este continutul) munca managerilor.
* Care sunt si in ce consta particularitatile muncii managerilor.
* Cum se poate rationaliza munca cadrelor de conducere.
* Ce este stilul de conducere.
* Care sunt cele mai evocate (utilizate) stiluri de conducere.
* Va clarificati unele concepte precum: etica, morala, deontologia, cod de etica.
* Intelegeti de ce se vorbeste despre etica in afaceri.
* Realizati ca firmele de succes au reusit de-a lungul timpului practicand si mentinand o conduita etica.
* Analizati o decizie si din punct de vedere etic, constientizand implicatiile acesteia asupra celorlalti (colegi, firma, comunitate, societate, mediu).
* Distingeti nivelurile diferite la care poate fi analizata etica in afaceri.
* Cunoasteti unele principii etice dupa care va puteti ghida in activitatea profesionala.
* Evitati practicile neetice in cadrul firmei, care pot afecta climatul de munca, productivitatea dvs. si a celorlalti.
* Intelegeti cu ce mijloace poate impune o intreprindere anumite standarde morale salariatilor sai.
Obiectivele modulului 3
Dupa studiul temeinic al acestui modul ar trebui sa:
* Aveti o parere proprie despre rolul deciziei in procesul managerial
* Definiti o decizie economica.
* Aveti o imagine clara a situatiilor decizionale in care managerul trebuie sa se pronunte.
* Analizati caracteristicile procesului decizional.
* Discutati pe marginea cerintelor unui proces decizional eficient.
* Identificati din ce tip fac parte diversele decizii pe care le analizati.
* Puteti identifica fazele ciclului parcurs de un manager in procesul luarii unei decizii complexe.
* Aveti un punct de vedere privind deciziile luate in colectiv (in grup).
* Intelegeti rolul metodei in conducere.
* Identificati diferitele metode de conducere practicate in intreprinderile din sectorul tertiar din Romania. *Analizati conditiile folosirii, avantajele si dezavantajele diferitelor metode si tehnici specifice de conducere.
* Faceti o trecere in revista a tendintelor inregistrate in utilizarea unor noi instrumente in managementul intreprinderilor de servicii.
Obiectivele modulului 4
Dupa studiul temeinic al acestui modul ar trebui sa:
* Intelegeti rolul primordial al planificarii si, implicit, a previziunii in managementul performant.
* Identificati scopurile planificarii si cerintele ce trebuie respectate pentru reusita ei.
* Va familiarizati cu principalele metode de previziune pe termen lung, mediu si scurt.
* Analizati trasaturile planului si consecintele acestora asupra desfasurarii procesului de luare a deciziei de plan.
* Stiti care sunt obiectivele fundamentale ale planificarii, ca proces.
* Stiti care sunt elemetele de baza ale principalelor sectiuni ale planului economico-social al unei intreprinderi.
* Intelegeti obiectivele atributului “organizare” si activitatile pe care le presupune.
* Identificati si definiti principalele componente ale structurii organizatorice.
* Cunoasteti instrumentele specifice folosite la analiza si elaborarea structurii organizatorice a unei organizatii.
* Stiti care sunt variabilele organizatorice.
* Ce este si care sunt caracteristicile procesului informational.
* Care sunt principalele faza ale proiectarii unui sistem informational.
* Cunoasteti instrumentele de analiza (si de proiectare) a sistemelor informationale.
* Stabiliti continutul si formele de prezentare a unui tablou de bord.
* Sa stiti ce este motivarea si cum pot fi motivati colaboratorii.
* Care sunt implicatiile inlocuirii atributului “comanda” cu “antrenare-motivare”.
* Ce loc ocupa nevoile angajatilor in munca managerului.
* Care sunt exigentele antrenarii angajatilor.
* Ce este coordonarea si ce forme imbraca ea.
* Care sunt obiectivele coordonarii.
* Care sunt cele mai uzuale instrumente folosite de manageri in procesul coordonarii.
* Stiti rolul comunicarii in coordonare.
* Definiti controlul atunci cand este folosit ca un atribut managerial.
* Mentionati elementele esentiale ale unui sistem de control.
* Definiti si ilustrati o conexiune inversa completa.
* Enumerati functiile unui sistem de control.
* Evidentiati intrebarile la care se poate raspunde printr-un sistem de control eficient.
* Aratati cum un sistem de control releva punctele asupra carora trebuie sa ne concentram atentia.
La orice comanda de pe site-ul oferteutile.uv.ro cu o valoare de minim <50Ron> puteti beneficia de cel putin 1000 carti oferite gratuit. |