BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.

Medii de afaceri in Romania(curs)

Ansamblul reglementărilor şi valorilor juridice, administrative, morale, etice, care alcătuiesc cadrul extern de înfiinţare şi funcţionare a firmelor într-o ţară sau într-o anumită zonă, reprezintă mediul de afaceri corespunzător ariei respective.

 image

Plata se face in sistem ramburs in momentul ridicarii coletului de la Oficiul Postal.

 In cazul in care nu primesti aviz de la Posta in decurs de 4 zile de la efectuarea comenzii, te rog sa verifici personal la Oficiul Postal de care apartii.

Pentru comanda trimite un e-mail la adresa:

oferteutile@yahoo.com

Completati cu atentie (nume,prenume,strada,nr.strazii,oras,judet,sector,cod postal,nr.de telefon ,e-mail )

Cererile de comanda fara aceste date nu vor fi satisfacute.

Cuprins
1. Mediul de afaceri (definiţie, prezentare generală) ...........................................................7
2. Principalele caracteristici ale mediului de afaceri din România ...................................7
3. Contextul economic general al României. Influenţa lui asupra mediului de afaceri 9
4. Structura, principalele componente şi aspecte definitorii legate de mediul de
afaceri din România ..................................................................................................................10
4.1 Administraţia publică şi birocraţia în România ..........................................................10
4.2 Întreprinderile mici şi mijlocii (IMM-urile) .................................................................11
4.3 Sistemul juridic din România – influenţa lui asupra mediului de afaceri ..............12
A. Reglementarea dreptului de proprietate în România........................................13
B. Armonizarea legislaţiei...........................................................................................13
C. Reforma judiciară ....................................................................................................14
D. Menţinerea unui mediu de afaceri echitabil pentru toţi investitorii, străini
sau români.....................................................................................................................15
4.4 Cadrul concurenţial - stimularea liberei concurenţe şi dezvoltarea mediului de
afaceri în România .................................................................................................................15
4.5 Transparenţa mediului de afaceri. Achiziţiile publice în România..........................16
4.6 Guvernanţa corporatistă.................................................................................................17
5. Oportunităţile de afaceri în România................................................................................20
5.1 Industria şi mediul de afaceri din România ................................................................20
A. Restructurarea sectorului de stat şi privatizarea în industrie ..........................20
B. Utilităţile publice .....................................................................................................21
C. Înfiinţarea şi radierea agenţilor economici din industrie ..................................21
D. Politicile industriale ................................................................................................21
E. Competitivitatea sectorului industrial..................................................................22
5.2 Agricultura şi mediul de afaceri din România ............................................................23
A. Fondul funciar .........................................................................................................23
B. Restructurarea, privatizarea şi concesionarea activelor din agricultură .........23
C. Ajustarea agriculturii româneşti la standardele Politicii Agricole Comunitare
(PAC).............................................................................................................................24
D. Calitatea produselor agro – alimentare ...............................................................25
E. Dezvoltarea rurală ...................................................................................................25
5.3 Transporturile şi mediul de afaceri din România.......................................................25
A. Infrastructura de transport din România ............................................................26
B. Serviciile de transport .............................................................................................27
5.4 Turismul şi mediul de afaceri din România ................................................................27
A. Competitivitatea ofertei turistice româneşti .......................................................27
B. Privatizarea activelor din turism...........................................................................28
6 6
5.5 Serviciile bancare şi mediul de afaceri din România ................................................. 29
5.6 Serviciile financiare şi mediul de afaceri din România.............................................. 30
5.6.1 Pieţele de capital din România .............................................................................. 30
A. Sporirea dimensiunii şi lichidităţilor pieţelor bursiere din România ............. 30
B. Reglementarea pieţelor de capital din România................................................. 30
C. Evidenţa, transparenţa şi adoptarea de norme prudenţiale pe pieţele de
capital din România..................................................................................................... 31
D. Pieţele de capital reglementate din România ..................................................... 31
E. Diversificarea instrumentelor şi serviciilor de investiţii.................................... 31
F. Supravegherea pieţelor de capital din România................................................. 32
G. Fiscalitatea de pe pieţele de capital din România .............................................. 32
H. Educaţia populaţiei cu privire la oportunităţile de pe pieţele de capital din
România........................................................................................................................ 33
5.6.2 Asigurările în România........................................................................................... 33
6. Motivaţii pentru a investi în România – mediul de afaceri şi facilităţile acordate
investitorilor.............................................................................................................................. 34
6.1 Facilităţi acordate în cazul investiţiilor directe din România ................................... 35
6.2 Facilităţi acordate pentru înfiinţarea şi dezvoltarea I.M.M.-urilor .......................... 38
6.3 Facilităţi acordate în vederea privatizării întreprinderilor din România................ 41
6.4 Facilităţi acordate în zonele defavorizate din România............................................. 42
6.5 Facilităţi acordate în parcurile industriale din România ........................................... 44
6.6 Facilităţi acordate în zonele libere din România......................................................... 46
6.7 Facilităţile de ordin fiscal acordate investitorilor ....................................................... 48
6.8 Facilităţile acordate în domenii specifice ale mediului de afaceri din România.... 49
7. Mediul de afaceri european – o provocare pentru mediul de afaceri românesc....... 49
8. Măsuri de îmbunătăţire a mediului de afaceri în România.......................................... 50
Bibliografie................................................................................................................................ 52

La orice comanda de pe site-ul oferteutile.uv.ro cu o valoare de minim <50Ron> puteti beneficia de cel putin 1000 carti oferite gratuit.