BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.

Managementul schimbarii organizationale

Cu tot respectul pentru dorinţa lectorului acestor rînduri de a deveni "master" în management , cursul de faţã nu va îndemna la desprinderea de realitate şi urcarea în turnul de fildeş al practicilor şi sistemelor de conducere. El nu se vrea mai mult decît un set de instrumente eficiente şi, sperãm, eficace, mereu opţionale, dar mereu cu imediatã aplicabilitate, dacã nu în funcţii de conducere în marile corporaţii sau întreprinderi mãcar în viaţa noastrã de indivizi care îşi doresc, pe multe planuri,performanţa.

 image

Plata se face in sistem ramburs in momentul ridicarii coletului de la Oficiul Postal.

 In cazul in care nu primesti aviz de la Posta in decurs de 4 zile de la efectuarea comenzii, te rog sa verifici personal la Oficiul Postal de care apartii.

Pentru comanda trimite un e-mail la adresa:

oferteutile@yahoo.com

Completati cu atentie (nume,prenume,strada,nr.strazii,oras,judet,sector,cod postal,nr.de telefon ,e-mail )

Cererile de comanda fara aceste date nu vor fi satisfacute.

MANAGEMENTUL SCHIMBÃRII ORGANIZAŢIONALE
I. Introducere
II. ORGANIZAŢIA
II.1. Organizaţia contemporanã
II.2. Mecanisme de suprafaţã
II.2.A. Structura; rolurile manageriale
II.2.B. Cultura
II.3. Mecanisme de profunzime
II.3.A. Putere, politicã şi influenţã
II.3.B. Agende ascunse
II.3.C. Conflict şi mecanisme de control
II.4. Rolurile managerului de resurse umane
III. SCHIMBAREA ORGANIZAŢIONALÃ
III.1. Factori care genereazã schimbarea
III.1.A. factorii mediului extern
III.1.A.a. macromediul
III.1.A.b. micromediul
III.1.B. factorii mediului intern
III.2. Tipologia schimbãrii organizaţionale
III.2.A. Restructurarea capabilitãţilor – programe, proiecte, proceduri
III.2.B. Modificarea capabilitãţilor – intervenţia la nivelul proceselor
III.2.C. Reformularea capabilitãţilor – schimbãrile culturii organizaţionale
III.3. Etapele schimbãrii organizaţionale
III.3.A. Preludiul schimbãrii
III.3.A.a. Actori şi pîrghii ale schimbãrii - agent; campion; lider; client
III.3.A.b. Opoziţia la schimbare
III.3.A.c. Pregãtirea schimbãrii – încredere, comunicare, implicare
III.3.A.d. Planificarea schimbãrii – principii
III.3.B. Implementarea schimbãrii
III.3.C. Rezulta(n)te ale schimbãrii
IV. MANAGEMENTUL NOILOR ORGANIZAŢII

La orice comanda de pe site-ul oferteutile.uv.ro cu o valoare de minim <50Ron> puteti beneficia de cel putin 1000 carti oferite gratuit.