Plata se face in sistem ramburs in momentul ridicarii coletului de la Oficiul Postal.
In cazul in care nu primesti aviz de la Posta in decurs de 4 zile de la efectuarea comenzii, te rog sa verifici personal la Oficiul Postal de care apartii.
Pentru comanda trimite un e-mail la adresa:
oferteutile@yahoo.com
Completati cu atentie (nume,prenume,strada,nr.strazii,oras,judet,sector,cod postal,nr.de telefon ,e-mail )
Cererile de comanda fara aceste date nu vor fi satisfacute. |
Marketingul modern înseamnă mai mult decât realizarea unui produs bun sau a unui serviciu de calitate, de a stabili pentru acestea preţuri atractive şi de a le oferi consumatorilor vizaţi, deoarece răsplata acţiunilor desfăşurate nu se evaluează neapărat numai în bani.
Esenţa marketingului constă în luarea acelei decizii, la nivel de conducere, prin care se urmăreşte punerea activităţii întreprinderii în acord cu piaţa, pe baza studierii cerinţelor de pe piaţă.
Marketing înseamnă, aşadar, conducerea pe termen lung a întreprinderii corespunzător condiţiilor impuse de piaţă şi coordonarea departamentului de vânzări cu celelalte compartimente ale structurii întreprinderii.
Marketing mai înseamnă activitatea de conducere a vânzărilor şi efectuarea vânzării propriu-zise. Aceasta include promovarea de informaţii, luarea deciziei privind produsul şi serviciile, fixarea preţurilor, investigarea pieţei şi distribuţia.
BIBLIOGRAFIE
Literatură de specialitate străină
1. C. Coates – „Managementul total”, Teora, 1999
2. D. Cowell – „The Marketing of Services”, Heinemann, 1984
3. P. Kotler, - „Marketing – Managment”, Prentice Hall, 1991
4. D. Mercer – „Marketing”, Blackwell, 1992
5. V. Trepstra – „International Marketing”, The Dryden Press, 1987
Literatură de specialitate românească
1. Victor, Danciu – Marketing internaţional de la tradiţional la global, Editura economică, Bucureşti, 2001
2. C. Florescu – coordonator – Marketing, Grup academic de marketing şi managment, Bucureşti, 1992
3. C. Fota – Comerţ exterior, Editura Alma, 1997.
4. O. Niculescu ş.a. – Ghidul managementului eficient, vol.I şi II, Editura Tehnică, 1993 şi 1994
5. Paul, Petrescu; Teodor, Gherasim – Elemente de analiza valorii, Editura Academiei R.S. România, Bucureşti, 1989
6. Tiberiu, Prună – Psihologie economică, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 1976
7. Ion, Stoian; Emilia, Dragne; Mihai, Stoian – Comerţ internaţional, vol.1, Editura Caraiman, 2000
8. Adrian, Şimon – Gestionarea stocurilor la nivel microeconomic, Editura Gestiunea, Bucureşti, 1999
Publicaţii oficiale, reviste, cotidiane
1. „The Wall Street Journal”
2. „Financial Times”
3. „The Economist”
4. „Capital”
5. „Piaţa Financiară”
6. „Tribuna Economică”
La orice comanda de pe site-ul oferteutile.uv.ro cu o valoare de minim <50Ron> puteti beneficia de cel putin 1000 carti oferite gratuit. |