BluePink BluePink
XHost
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.

Marketing - elemente fundamentale,strategii si tehnici

Marketingul este, aşa cum afirmă Kotler, arta de a crea şi satisface cererea într-un mod profitabil. Marile firme şi grupuri industriale practică un marketing profesionist, fastuos, cu bugete foarte mari, dar profitabil în ultimă instanţă.
Firmele mici, fără bani, practică un alt marketing – spontan, intuitiv, simplu, imediat, belicos. Toate, însă, şi firmele mari şi firmele mici folosesc „trucuri”, arme prin care ne sunt induse trebuinţe, dorinţe, prin care suntem atraşi spre un consum la care de multe ori nu ne-am gândit.
Totuşi, CHURCHILL considera că „marketingul sporeşte nevoia de a trăi mai bine. El propune o locuinţă mai confortabilă, o haină mai frumoasă, o masă mai bună”. Concluzie: pentru a trăi mai bine este nevoi să consumi mai mult. Ori, o astfel de abordare îşi propune marketingul.

 image

Plata se face in sistem ramburs in momentul ridicarii coletului de la Oficiul Postal.

 In cazul in care nu primesti aviz de la Posta in decurs de 4 zile de la efectuarea comenzii, te rog sa verifici personal la Oficiul Postal de care apartii.

Pentru comanda trimite un e-mail la adresa:

oferteutile@yahoo.com

Completati cu atentie (nume,prenume,strada,nr.strazii,oras,judet,sector,cod postal,nr.de telefon ,e-mail )

Cererile de comanda fara aceste date nu vor fi satisfacute.

CAPITOLUL I
MARKETINGUL ŞI IMPORTANŢA SA ÎN ECONOMIE
Obiectivele capitolului:
• Definirea conceptului de marketing
• Importanţa studierii marketingului ca ştiinţă şi artă a acţiunilor de piaţă
• Cunoaşterea evoluţiei marketingului şi a diverselor orientări consolidate pe parcursul istoriei sale
• Conştientizarea importanţei ATITUDINII DE MARKETING
• Identificarea funcţiilor marketingului
• Descoperirea variatelor implicaţii ale marketingului
CAPITOLUL II
MEDIUL DE MARKETING AL ORGANIZAŢIEI
Obiectivele capitolului:
• Definirea conceptului de mediu al marketingului
• Înţelegerea influenţelor pe care le poate avea mediul supra organizaţiei
• Separarea noţiunilor de micromediu şi macromediu de marketing
• Identificarea opţiunilor pe care le are organizaţia
CAPITOLUL III
PIAŢA ÎN OPTICA DE MARKETING
Obiectivele capitolului:
• Înţelegerea schimbului ca bază a fenomenelor de piaţă
• Definirea procesului de formare a cererii
• Recunoaşterea diverselor tipuri de piaţă
• Dimensionarea pieţelor
• Identificarea factorilor de influenţă ai pieţei
• Conştientizarea fenomenului de segmentare şi a implicaţiilor sale
• Structurarea opţiunilor strategice în funcţie de segmentele ţintă de piaţă
CAPITOLUL IV
CERCETAREA DE MARKETING
Obiectivele capitolului:
• Înţelegerea importanţei cercetării de marketing pentru deciziile managementului
• Definirea obiectivelor realizării unui sistem informaţional de marketing
• Cunoaşterea metodelor şi tehnicilor fundamnetale utilizate în cerecetarea de marketing
• Dezvoltarea abilităţii de concepere a unui plan de cercetare
CAPITOLUL V
COMPORTAMENTUL DE CUMPĂRARE AL CONSUMATORILOR
Obiectivele capitolului:
• Definirea consumului şi a importanţei sale în fenomenul de marketing
• Identificarea nevoilor ca elemente determinante ale consumului
• Înţelegerea factorilor de influenţă a comportamentului consumatorului
• Separarea etapelor procesului de cumpărare
• Înţelegerea specificului comportamentului cumpărătorilor organizaţionali
CAPITOLUL VI
MANAGEMENTUL STRATEGIC ŞI OPERAŢIONAL AL MARKETINGULUI
Obiectivele capitolului:
• Înţelegerea demersului strategic în planificarea activităţii de piaţă
• Evidenţierea alternativelor strategice
• Formarea unei imagini asupra planului de marketing – instrument al managementului
• Definirea mixului de marketing – fundament al strategiei
CAPITOLUL VII
CONCEPTUL ŞI POLITICA DE PRODUS
Obiectivele capitolului:
• Definirea conceptului de produs în arealul marketingului
• Clasificarea produselor
• Identificarea etapelor ciclului de viaţă al produsului
• Definirea opţiunilor marketerilor vis-à-vis de stadiile de evoluţie a produselor
• Descoperirea alternativelor de politică referitoare la produs
• Identificarea conceptelor auxiliare produsului: marcă, ambalare, etichetare
CAPITOLUL VIII
POLITICA DE DISTRIBUŢIE
Obiectivele capitolului:
• Definirea distribuţiei – plasare a produselor în timp şi spaţiu
• Inţelegerea conceptului de canal de marketing / distribuţie
• Evidenţierea rolurilor jucate de membrii canalului de distribuţie
• Conştientizarea importanţei logisticii (distribuţia fizică)
CAPITOLUL IX
POLITICA DE PROMOVARE – COMUNICARE
Obiectivele capitolului:
• Examinarea procesului de comunicare
• Înţelegerea rolului promovării în mixul de marketing
• Evidenţierea limitelor conceptelor de reclamă, publicitate, promovarea vânzărilor, relaţii cu publicul
• Evaluarea formelor de promovare şi a mijloacelor folosite
• Identificare avantajelor şi riscurilor metodelor de promovare
CAPITOLUL X
POLITICA DE PREŢ
Obiectivele capitolului:
• Înţelegera naturii şi importanţei preţului
• Definirea obiectivelor şi a opţiunilor bazate pe preţ
• Explorarea factorilor care pot afecta deciziile cu privire la preţ
• Cunoaşterea tipologiei preţurilor
• Determinarea preţurilor în condiţii concurenţiale
CAPITOLUL XI
PERSPECTIVA SOCIALĂ A MARKETINGULUI
Obiectivele capitolului:
• Evidenţierea problemelor de etică ale marketingului
• Definirea responsabilităţii sociale a marketingului
• Înţelegerea schimbării vieţii socio-economice şi a consecinţelor acesteia

La orice comanda de pe site-ul oferteutile.uv.ro cu o valoare de minim <50Ron> puteti beneficia de cel putin 1000 carti oferite gratuit.