bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

Publicitatea - mijloc de comunicare

Publicitatea este unul din elementele utilizate, de regulă pentru prezentarea convingătoare a produsului sau serviciului către cumpărator sau utilizator. Pentru mulţi dintre cei implicaţi ca : beneficiari de reclamă, agenţi de publicitate sau consumatori, publicitatea reprezintă elementul de comunicare principal în mixul de marketing. De fapt, publicitatea este cel mai evident element şi poate fi lesne de identificat.

 image

Plata se face in sistem ramburs in momentul ridicarii coletului de la Oficiul Postal.

 In cazul in care nu primesti aviz de la Posta in decurs de 4 zile de la efectuarea comenzii, te rog sa verifici personal la Oficiul Postal de care apartii.

Pentru comanda trimite un e-mail la adresa:

oferteutile@yahoo.com

Completati cu atentie (nume,prenume,strada,nr.strazii,oras,judet,sector,cod postal,nr.de telefon ,e-mail )

Cererile de comanda fara aceste date nu vor fi satisfacute.

CUPRINS
CAPITOLUL I – CONSIDERAŢII GENERALE …………………………………………..1
1.1. Concept şi realizare ………………………………………………………………………...1
1.2. Apariţia şi dezvoltarea publicităţii …………………………………………………………3
1.3. Formele şi obiectivele publicităţii …………………………………………………………6
1.4. Mediul concurenţial ………………………………………………………………………10
1.5. Bugetul de publicitate …………………………………………………………………….12
1.5.1. Stabilirea bugetului de publicitate ……………………………………………...12
1.5.2. Modalităţi de întocmire a bugetului de publicitate ……………………………..14
1.5.3. Distribuirea bugetului de publicitate …………………………………………...15
1.5.4. Bugete de publicitate în România ……………………………………………...16
CAPITOLUL II – AGENŢIILE DE PUBLICITATE …………………………………….20
2.1. Rolul agenţiilor sau departamentelor de publicitate ……………………………………..20
2.2. Funcţiile departamentelor de publicitate …………………………………………………20
2.2.1. Cercetarea ………………………………………………………………………20
2.2.2. Departamentul media …………………………………………………………..23
2.2.2.1. Publicitatea prin intermediul ziarelor ……………………………………24
2.2.2.2. Publicitatea prin intermediul revistelor ………………………………….25
2.2.2.3. Publicitatea prin intermediul televiziunii ……………………………….26
2.2.2.4. Publicitatea prin intermediul radioului ………………………………….281
2.2.2.5. Publicitatea outdoor ……………………………………………………..28
2.2.2.6. Publicitatea prin Internet ………………………………………………...29
2.2.3. Departamentul de creaţie ………………………………………………………32
2.2.4. Departamentul de producţie ……………………………………………………33
2.3. Evaluarea campaniei publicitare …………………………………………………………33
CAPITOLUL III – IMPACTUL MESAJULUI TRANSMIS DE MIJLOACELE
DE PUBLICITATE ASUPRA PIEŢEI ŢINTĂ ………………………………………….36
3.1. Elaborarea mesajului …………………………………………………………………….36
3.2. Generarea mesajului ……………………………………………………………………..36
3.3. Evaluarea şi alegerea mesajului ………………………………………………………….37
3.4. Execuţia mesajului ……………………………………………………………………….38
3.5. Erori de construcţie ale mesajului publicitar ……………………………………………..40
3.6. Deontologia publicităţii şi blonda Cosmo ………………………………………………..42
CAPITOLUL IV – STUDIU DE CAZ-CAMPANIILE BENETTON ……………………44
4.1. Campanii împotriva SIDA (AIDS and Safer Sex) ……………………………………….45
4.2. Culturi şi vieţi (Cultures and lives) ………………………………………………………49
4.3. Campanii umanitare (Humanities) ……………………………………………………….53
4.4. Campanii împotriva războiului (Peace and war) …………………………………………55
4.5. Campanii împotriva rasismului (Race) …………………………………………………..56
4.6. Campanii despre realitate (Reality) ………………………………………………………582
CONCLUZII …………………………………………………………………………………63

La orice comanda de pe site-ul oferteutile.uv.ro cu o valoare de minim <50Ron> puteti beneficia de cel putin 1000 carti oferite gratuit.