BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.

***Secretul oricarui succes:SA ACTIONAM INTELIGENT***

Cuprinsul acestei carti

Prefaţă --- 15
Recomandări privind utilizarea acestei cărţi --- 17
I
Străduiţi-vă să comunicaţi eficient --- 19
1. Opt premise rezonabile referitoare la comunicare --- 21
2. Şase moduri de a afla mai multe despre dumneavoastră, ca persoană care comunică --- 23
3. Opt strategii pentru a-i convinge pe interlocutori să vă asculte --- 24
4. Unsprezece avantaje ale ascultării atente --- 26
5. Douăsprezece tehnici pentru a vă îmbunătăţi modul de ascultare --- 28
6. Zece tipuri de cuvinte care trebuie folosite cu grijă --- 30
7. Douăzeci şi şapte de expresii pe care trebuie să le cunoască toţi managerii --- 32
8. Şaisprezece moduri de a transmite mesaje fără cuvinte --- 35
9. Cincisprezece sfaturi pentru a utiliza mai eficient telefonul --- 38
10. Cincisprezece întrebări referitoare la stilul dumneavoastră de comunicare --- 41
II
Căutaţi să ţineţi prelegeri captivante --- 43
11. Unsprezece etape de construire a unui discurs --- 45
12. Cincisprezece întrebări pe care trebuie să vi le puneţi în legătură cu publicul dumneavoastră --- 47
13. Şapte criterii pentru organizarea discursului dumneavoastră --- 48
14. Opt moduri de a formula titluri atrăgătoare pentru discursul dumneavoastră --- 49
15. Opt modalităţi de a face o bună prezentare unui vorbitor --- 51
16. Optsprezece moduri în care puteţi câştiga încredere în calitatea dumneavoastră de orator --- 53
17. Opt modalităţi pentru a îmbunătăţi sunetul vocii dumneavoastră --- 55
18. Unsprezece sugestii pentru a scrie şi citi un discurs --- 56
19. Douăsprezece detalii pe care trebuie să le verificaţi în sala unde vă veţi ţine discursul --- 58
20. Zece moduri de efect de a începe un discurs --- 59
21. Şapte moduri în care discursul dumneavoastră poate deveni mai convingător --- 60
22. Paisprezece moduri în care puteţi suscita interesul ascultătorilor --- 62
23. Douăzeci şi cinci de recomandări pentru utilizarea materialului audio-vizual --- 64
24. Douăsprezece tehnici pentru a conduce o dezbatere în mod eficient --- 67
25. Şapte sfaturi pentru a aborda un public turbulent --- 69
26. Optzeci de citate cu ajutorul cărora vă puteţi înviora discursul --- 70
III
Scrieţi, având în vedere reuşita --- 78
27. Zece sugestii pentru a depăşi blocajul în faţa paginii albe --- 80
28. Zece tehnici pentru a îmbunătăţi "personalitatea" scrisorilor dumneavoastră --- 82
29. Şapte sugestii pentru a-l convinge pe cel care primeşte mesajul --- 84
30. Unsprezece moduri de a întocmi scrisori mai convingătoare --- 86
IV
Manifestaţi siguranţă de sine în îndrumarea angajaţilor --- 88
31. Nouăsprezece strategii care asigură succesul în procesul de conducere --- 90
32. Nouă moduri de a-i încuraja pe subordonaţi să progreseze --- 93
33. Zece reguli pentru delegarea competenţelor --- 94
34. Şapte sugestii pentru stimularea comunicării de jos în sus --- 95
35. Nouă recomandări pentru a oferi explicaţii profesionale în mod eficient --- 96
36. Unsprezece etape pentru efectuarea unei evaluări eficiente a performanţei --- 97
37. Opt motive pentru care unii conducători nu-şi exprimă aprecierea, atunci când acest lucru se impune --- 99
38. Zece situaţii în care laudele nu-l stimulează pe cel care le primeşte --- 100
39. Unsprezece întrebări privind performanţa scăzută a unui angajat --- 101
40. Cincisprezece recomandări pentru a schimba comportamentul unui angajat prin critică --- 103
41. Zece sfaturi pentru ca impactul criticilor aduse să fie maxim --- 105
42. Zece reguli referitoare la adresarea admonestărilor --- 107
V
Faceţi întotdeauna un lucru de calitate! --- 109
43. Zece întrebări pe care să vi le puneţi în legătură cu calitatea --- 110
44. Opt principii care stau la baza îmbunătăţirii calităţii --- 111
45. Zece domenii-cheie asupra cărora trebuie să se intervină pentru îmbunătăţirea calităţii --- 113
46. Cele zece etape care trebuie parcurse, pentru a-i determina pe angajaţi să dea măsura posibilităţilor lor --- 115
47. Şase condiţii necesare pentru ca banii (sau orice altceva) să reprezinte o motivaţie pentru îmbunătăţirea performanţei --- 118
48. Zece caracteristici ale unui program eficient pentru recunoaşterea meritelor angajaţilor --- 121
49. Optsprezece moduri necostisitoare de a răsplăti pe angajaţi --- 122
50. Nouă sfaturi pentru a insufla angajaţilor un sentiment de mândrie --- 124
51. Unsprezece caracteristici ale unei instituţii cu renume --- 125
52. Opt sugestii pentru a utiliza datele furnizate de Cercul de calitate --- 126
VI
Ţineţi şedinţe eficiente --- 128
53. Douăsprezece situaţii în care este necesară luarea unor decizii în grup --- 130
54. Cincisprezece obligaţii ale şefului grupului --- 130
55. Şapte recomandări privind întocmirea unei ordini de zi eficiente --- 132
56. Unsprezece moduri în care îi puteţi convinge pe participanţi să citească înainte de şedinţă unele materiale --- 133
57. Zece sfaturi pentru a îmbunătăţi participarea la şedinţe --- 134
58. Opt moduri de a-i determina pe participanţi să vină la timp la şedinţe --- 135
59. Nouă sfaturi pentru a anima discuţiile în grup --- 136
60. Şapte modalităţi de a-i determina pe membrii grupului să formuleze observaţii constructive --- 137
61. Şapte moduri în care membrii grupului pot fi convinşi să aplice cele discutate la şedinţă --- 138
62. Cincisprezece moduri în care puteţi mări valoarea contribuţiei dumneavoastră în şedinţe --- 139
63. Zece întrebări pe care trebuie să vi le puneţi referitor la şedinţele pe care le conduceţi --- 141
64. Cincisprezece întrebări pe care trebuie să vi le puneţi în legătură cu consiliul de conducere --- 142
VII
Abordaţi conflictele în mod constructiv --- 144
65. Unsprezece cauze esenţiale ale conflictului interpersonal --- 145
66. Opt moduri de a evita conflictul datorat neconfirmării aşteptărilor --- 147
67. Zece idei pentru a evita un conflict destructiv --- 148
68. Nouă moduri de a media conflictul între doi adversari1 --- 49
69. Zece moduri diferite de a reacţiona la neînţelegerile dintre alte persoane --- 151
70. Zece sfaturi pentru a rezolva neînţelegerile pe care le aveţi cu o altă persoană --- 152
71. Unsprezece moduri de a dezamorsa supărarea celeilalte persoane --- 155
72. Opt moduri de a ţine sub control propria supărare --- 157
73. Opt situaţii în care exprimarea supărării poate fi binevenită --- 158
74. Opt modalităţi prin care managerii pot crea un conflict constructiv --- 159
75. Unsprezece moduri eficiente de a diminua stresul --- 160
VIII
Negociaţi, pentru a învinge --- 162
76. Unsprezece sfaturi pe care trebuie să le aveţi în vedere înainte de a negocia --- 164
77. Şapte sugestii pentru a vă vinde ideile --- 166
78. Treisprezece obiecţii standard, la care trebuie să vă aşteptati

Story2

Important

La orice comanda de pe site-ul oferteutile.uv.ro cu o valoare de minim <50Ron> puteti beneficia gratuit de cel putin 1000 carti oferite gratuit.

Plata se face in sistem ramburs in momentul ridicarii coletului de la Oficiul Postal.

 In cazul in care nu primesti aviz de la Posta in decurs de 4 zile de la efectuarea comenzii, te rog sa verifici personal la Oficiul Postal de care apartii.

Tot ceea ce ai de facut este sa trimiti un e-mail,cu subiectul :doresc comanda

**Secretul oricarui succes**


la adresa :

oferteutile@yahoo.com


Completati cu atentie

(nume,prenume,strada,nr.strazii,
oras,judet,sector,cod postal, nr.de telefon ,e-mail
)

Cererile de comanda fara aceste date nu vor fi satisfacute.

Idei de afaceri

 

 

Pret: 20 Ron (taxe postale incluse)

Comandati acum cartea:

Secretul oricarui succes

 

Secretul oricarui succes
Prefaţa cărţii:
Fiecare dintre noi suntem manageri, indiferent de funcţie, poziţie socială, profesie sau specificul instituţiei în cadrul căreia lucrăm; fiecare dintre noi îşi gestionează propria persoană şi, totodată, sarcinile de serviciu; fiecare gestionăm timpul şi activitatea altor persoane (oficial sau nu) şi am putea să ne mărim eficienţa acţionând mai inteligent. Este una din cele mai importante concluzii la care am ajuns, în urma experienţei noastre din ultimii cincisprezece ani, ca profesori, experţi sau instructori în domeniul managementului. Am constatat, de asemenea, că tehnicile şi principiile care ne permit să gestionăm activitatea în mod eficient se bazează pe anticiparea evenimentelor, mai curând decât pe reacţia faţă de acestea. Conducătorul cu adevărat eficient anticipează dificultăţile şi acţionează pentru prevenirea lor; prevede ocaziile favorabile si profită de ele. În sfârşit, am înţeles că teoria managementului este utilă în măsura în care ne poate ajuta să ne rezolvăm problemele practice. Sfatul cel mai uşor de urmat este cel direct, concis şi explicit. Acestea sunt învăţămintele conţinute în această carte. În paginile ei veţi găsi peste 1600 de idei, demersuri si strategii, care vă vor ajuta în orice situaţie de management. Cartea oferă sfaturi utile, bazate pe teorii solide din domeniul psihologiei, al comunicării şi managementului, dar se situează la o anumită distanţă de acestea. Instrumentele pe care vi le oferim se sprijină pe volume întregi de studii. Am analizat aceste lucrări şi le-am sintetizat astfel încât să vă scutim pe dumneavoastră de acest efort. Le prezentăm sub formă de liste sistematizate, pentru a vă pune la dispoziţie un minimum de teorie şi un maximum de aplicaţii practice imediate. Ideile pe care vi le prezentăm le puteţi aplica indiferent de funcţia dumneavoastră, de tipul de instituţie şi de domeniul în care lucraţi. Oriunde v-aţi desfăşura activitatea, ea presupune comunicare, planificare, rezolvarea problemelor, întrevederi, organizarea timpului, lucrul cu grupuri diferite de persoane, negocierea conflictelor, obţinerea unui nivel calitativ optim, autogestionarea şi gestionarea activităţii celor cu care colaboraţi. Urmând sfaturile cuprinse în carte, veţi putea aborda cu mai mult succes contextul organizatoric. Ea e scrisă în aşa fel, încât să puteţi lua testul de management de la prima încercare... chiar dacă nu aveţi o experienţă anterioară în domeniu. Fiecare listă sistematică pe care o veţi stăpâni vă va deprinde cu un nou demers inteligent. Această carte are ca sursă volumul The Manager's Book of Lists, publicat în 1988. Am revăzut şi extins cel puţin două treimi din aceste liste, pentru prezenta ediţie. În plus, au fost introduse treizeci şi nouă de liste şi patru capitole noi. O noutate importantă este Indexul de soluţii, de la sfârşitul cărţii. Acesta vă dă posibilitatea să găsiţi imediat lista care vă va ajuta să rezolvaţi patruzeci dintre cele mai complicate probleme de management cu care veţi fi confruntat.

 

©2006 Idei de Afaceri HomeFilmePovesti HomeFilmePovesti