bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

Tehnici de promovare în afaceri

Lucrarea Tehnici de promovare în afaceri clarifică care sunt diversele instrumente promoţionale potrivite activităţii de afaceri din România, respectiv condiţiile în care pot fi folosite în mod eficient.  image

Plata se face in sistem ramburs in momentul ridicarii coletului de la Oficiul Postal.

 In cazul in care nu primesti aviz de la Posta in decurs de 4 zile de la efectuarea comenzii, te rog sa verifici personal la Oficiul Postal de care apartii.

Pentru comanda trimite un e-mail la adresa:

oferteutile@yahoo.com

Completati cu atentie (nume,prenume,strada,nr.strazii,oras,judet,sector,cod postal,nr.de telefon ,e-mail )

Cererile de comanda fara aceste date nu vor fi satisfacute.

Pentru a avea succes în afaceri, o organizaţie trebuie să satisfacă în mod optim nevoile şi dorinţele clienţilor săi, să atragă noi consumatori şi să-i determine pe cei existenţi să revină repetat. Organizaţia nu este însă singurul organism care poate determina succesul său comercial. Direct implicaţi sunt şi clienţii societăţii respective. Pentru atingerea acestui obiectiv, unul dintre instrumentele cele mai practice este reprezentat de promovare. De multe ori influnţarea comportamentului publicului este o problemă de comunicare eficientă.

Utilitatea promovării este larg recunoscută. Totuşi sunt puţine firmele de pe piaţa românească care au o strategie de promovare pe termen lung şi desfăşoară în mod consecvent activităţi de promovare. În cazul întreprinderilor mici şi mijlocii, principala scuză este dimensiunea redusă a fondurilor disponibile. O altă carenţă care se constată frecvent în procesul de proiectare şi derulare a campaniilor de promovare este evaluarea eficienţei acestora.

Cuprins
Introducere............7
Partea I. Importanţa promovării pentru o organizatie..9
1.1 Sfera de cuprindere a promovarii...9
1.2. Obiective ale activităţii de promovare....15
Partea a II-a: Tehnici de promovare.................17
2.1. Publicitate.....17
2.2. Relaţii publice................................27
2.3. Promovarea vânzărilor.....................33
2.4. Marca.........................38
2.5.Manifestări promoţionale.....................43
2.6. Forţe de vanzare............................47
2.7. Marketing direct...................51
2.8. Sponsorizarea.....................56
Partea a III-a: Organizarea campaniei de promovare....61
3.1. Strategii de promovare..........61
3.2. Bugetul promoţional................65
3.3. Evaluarea activităţii de promovare.........67
Concluzii..................70
Bibliografie selectivă.................72


La orice comanda de pe site-ul oferteutile.uv.ro cu o valoare de minim <50Ron> puteti beneficia de cel putin 1000 carti oferite gratuit.